چشم های من

رمانپلاس(roman+)

بهترین رمانهای ایران و جهان رو در این وبلاگ قرار می دهیم

چشم های من

مقدمه : باور دارید نصف شخصیت آدما از روی چشم هاشون مشخص میشه ؟ اوایل نفهمیدم اما كم كم به خودم اومدم و فهمیدم عاشقش شدم عاشق چشمای آبیش عاشق مظلومیت خاصی كه تو چشاش بود ..عاشق كسی كه همسایم بود همیشه باهاش كل داشتم و به فكر رو كم كنی بودم ..

اما چشم های من ..چشم های من تونستن جون یه ادم رو بگیرن ..چشم های من سرنوشت من رو رقم زدن ...چشم های من من رو با چشم های عشقم آشنا كرد

خلاصه : داستان درباره ی دختر شیطون و حاظر جوابی به اسم نادیاس که اوایل داستان با سر خوش بودن اون و ضایه کردن پسرا روبه رو میشید ولی رفته رفته باید با شرایط اولیه ی داستان خداحافظی کنید چون شرایط یک جور نمیمونه و یه عشق واقعی زندگیشو عوض میکنه یه عشق واقعی البته یک طرفه از طرف خودش.. عشقی که تو همسایه ی رو به رویش خلاصه میشه

برای دانلود کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

الکسا